2021/01

Nauczanie zdalne, hybrydowe i w klasie – to pojemne hasło określa temat numeru pierwszego tegorocznego wydania „Języków Obcych w Szkole”. Od roku edukacja funkcjonuje w formule zdalnej (z niewielkimi okresowymi odstępstwami lub w niektórych grupach wiekowych uczniów). Dotychczasowe doświadczenie takiej pracy zaowocowało najpierw próbami wykorzystywania rozmaitych narzędzi cyfrowych, jak się okazało, z bardzo szerokiej ich palety, potem zaś refleksją nad ich przydatnością i funkcjonalnością, a wreszcie szczegółowymi sugestiami używania ich w odpowiednim kontekście i w zależności od skonkretyzowanych potrzeb. Dlatego też autorzy opublikowanych w tym numerze JOwS artykułów podają wskazówki, rekomendacje, wręcz konkretne instruktaże posługiwania się wypróbowanymi narzędziami cyfrowymi w trakcie zdalnego uczenia języków. Zachęcamy do zestawienia tych prezentacji z Państwa własnymi doświadczeniami.

CZYTAJ W HTML

CZYTAJ NA ISSUU